گروه برنامه نویسی و طراحی سایت اولکا

اولکا متشکل از گروهی حرفه ای ، باتجربه و آکادمیک فعالیت خود را از سال 1390درعرصه فضای مجازی شروع کرده که بیشترین زمینه فعالیت آن طراحی سایت های اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت و برندسازی اینترنتی می باشد.
ما با نام اولکا 4 سال است که در حوزه طراحی سایت وارد شده ایم ولی دانش و تجربه کاریمان بیش از یک دهه می باشد چرا که موسسین گروه اولکا با دانش و تجربه خویش گرد هم آمده و متخصصین بیشتری را به منظور تکمیل تیم فنی خویش جذب کرده است. در گروه اولکا تمام تخصص های لازم برای انجام یک کار ایده آل وجود دارد. بزرگترین سرمایه اولکا نیروی انسانی متخصص، مجرب و با دانش آن می باشد. که باعث جلب اعتماد و رضایت مشتریان خود شده است.

  • گروه اولکا معتقد است که برای داشتن یک سایت خوب فقط دانش فنی کافی نیست، بلکه علاوه بر دانش فنی که لازمه ایجاد یک سایت می باشد عوامل دیگری همچون روانشناسی رنگ، گرافیک ، روانشناسی افراد از نظر تفاوت های فردی، سلیقه ای و همچنین شغلی نیز موثر است.
  • نکته مهمی که از نظر گروه اولکا حائز اهمیت است توجه به توانایی مالی افراد در هزینه طراحی و پیاده سازی سایت می باشد. قطعاً هزینه طراحی در نوع و کیفیت سایت بسایر موثر است اما هنر و تخصص اولکا در طراحی بهترین سایت با حداقل ترین قیمت ها می باشد . چرا که خط مشیء ما طراحی بهترین و با کیفیت ترین سایت متناسب با بودجه مشتری می باشد.
  • یقیناً همانطور که می دانید هر تجارتی نیازمند تبلیغات موثر می باشد. وجود یک وب سایت تخصصی و با کیفیت همانند کارت ویزیت، بروشور، کاتالوگ برای پیش برد اهداف موثر می باشد.چون همانطور که کارت ویزیت معرف شما می باشد، سایت نیز می تواند در شناخته شدن و معرفی شما، محصولات و خدماتتان نقش به سزایی داشته باشد.

برای رسیدن به این هدف مهم باید امکان برقراری ارتباط بین وب سایت شما و موتورهای جستجو بوجود آید. که این ارتباط باعث آشنایی کاربران اینترنتی با محصولات و خدمات شما و بهره مندی از آنها و شروعی برای کسب درآمد بیشتر است.

  • پس از طراحی و پیاده سازی وب سایت، شما نیاز دارید که در فضای مجازی اینترنت از رقبای کاری خود گوی سبقت را ربوده و کسب درآمد بیشتری داشته باشید و این یعنی انجام سئو (SEO) و بهینه سازی حرفه ای سایت، که ملزم به ایجاد کلمات کلیدی منطبق بر شغل و خدمات ارائه شده در سایت است. و همچنین کلمات کلیدی باید بر اساس نیاز کاربران تنظیم شود. که باعث بالا رفتن رتبه در گوگل و تعداد بازدید کاربران می گردد. گروه اولکا به صورت حرفه ای در این زمینه در کنار مشتریان خود می باشد.
  • طراحی وب سایت و انجام سئو و بهینه سازی سایت دو گام مهم و اصلی فعالیت و کسب درآمد از طریق اینترنت می باشند اما برای افرادی که همیشه می خواهند در اوج باشند کافی نیست. کسب و درآمد و همچنین نام شما نیاز به شهرت و خاص بودن دارد. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که نیاز به خاص بودن دارید می توانید از برند سازی اینترنتی بهره ببرید. گروه تخصصی اولکا در کنار شما تا برند شدن می ماند.
  • از دلایل مهم برای داشتن یک وب سایت تخصصی :
  1. طراحی سايت باعث مي شود شرکت و خدمات شما در هر زمان و از هر مکان قابل دسترس باشد.
  2. طراحی سايت يک ابزار قوي خرید و فروش می باشد.
  3. طراحی سايت باعث افزايش ارزش تبليغات شما مي شود.
  4. طراحی و پیاده سازی وب سايت مراجعه مشتريان جديد به شرکت شما را فراهم مي کند.
  5. و نهایتا وجود وب سايت، اعتبار شما را افزايش مي دهد.

گروه اولکا مفتخر خواهد بود گام به گام تا پیشرفت شما در کنار شما باقی بماند.

تخصص ما

طراحی سایت، طراحی سایت داینامیک، طراحی سایت استاتیک، طراحی سایت فلش، طراحی صفحات وب، سئو و بهینه سازی حرفه ای، طراحی پرتال(پورتال)، طراحی فروشگاه اینترنتی، تبلیغات گوگل می باشد .